__

Härlig dag med Amanda!

Amanda kom hit på morgonen och vi började med en långtur i skogen med galoppjobb och klättring på Valence och Caruso. Båda var otroligt pigga och fina!

Därefter byggde vi upp lite roliga bomövningar på banan och red markarbete på Kulan och Donna. Jag fokuserade på att verkligen ha henne framför skänkeln och få med yttersidan ordentligt i svängarna. Kulan och Amanda såg jättefina ut under passet!

Därefter åkte vi till kiropraktorn för en check med Ramius och Bernity! Så skönt att äntligen få kolla igenom Musse för första gången, nödvändigt och jag känner mig lättad!

Tusen tack min fina vän för en härlig dag <3

På eftermiddagen fixade jag i stallet och har sedan tillbringat kvällen med god middag och sällskap med min underbara bror, mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback