__

Hur roligt som helst!

Nu har jag mest fokuserat på mina bästa hästar i stallet, de som går de största klasserna i några månader. Valence, Caruso, Lady Madonna och Ramius. I september blir det istället en lugnare period för dem och nu har jag och deras ägare anmält andra hästar till lokala och regionala tävlingar istället. Det ska bli så otroligt roligt! Förhoppningsvis kommer alla kunna tävla i september, Kulan, Caramelle, Zorba, Bernity och en ny häst jag rider som kallas "Ville". Det är så otroligt roligt att göra dessa tävlingar med de yngre och mer rutinerade hästarna också, det ger mig en stor motivations- och glädjekick!! Ser verkligen fram emot det!


Kommentarer
Anonym säger:

Vad är det för häst? Ville? :D

2012-08-17 | 17:20:03
Emmie säger:

Otroligt imponerad av din energi!

Tänkte fråga om det händer att vissa köpare står kvar som tänkta köpare även om den visar reaktion på böjprov osv eller om dom avböjer direkt?
Någon köpare till Lorden stog väl kvar rätt länge om jag inte minns fel?

2012-08-17 | 18:44:31
Bloggadress: http://nattstad.se/ringdahleriksson
Anonym säger:

Ja vem är Ville? :)

2012-08-18 | 09:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback