__

PYSSLAR MED FÖRELÄSNINGEN

Håller på och förbereder min föreläsning inför torsdag i Rättvik med powerpoint.
 
Några av punkterna jag bestämt att jag vill ta upp är "Verksamheten", "tränarens roll", om mina hästar, vägen från början och hit, "min träningsfilosofi", "låta hästar vara hästar" och framtida mål och ambitioner. Nu vill jag ha er hjälp, SNÄLLA!

Vad skulle ni vilja höra under en föreläsning där jag ska berätta om mig och min satsning och verksamhet?

Hur tacksam som helst för hjälp och tips!

Kommentarer
Johanna S säger:

Jag skulle vilja veta hur di tänker kring hållbarhet och träning. Uppbyggdnadsfaser och matchning. Lycka till! Kram

2012-08-07 | 22:20:37
Louise säger:

Förebilder och motivationskälla. Träningsupplägg samt tävling jämför exempelvis hur DU gör med en unghäst etc en rutinerad häst. Mental Inverkan i ridning och hur du jobbar med just den mentala biten, så som självförtroende osv.
Tycker du är en stor förebild med enorm känsla och jag älskar att se kärleken mellan dig och dina hästar, fortsätt kämpa!
Hade varit roligt om du presenterade din föreläsning här på bloggen också.

2012-08-07 | 23:24:15
Helena säger:

Försök fokusera på dom bitarna som du tycker är dom allra viktigaste och vad du tycker har vart din nyckel till framgång :) Lycka till!

2012-08-08 | 09:11:19
Lindish säger:

Det som jag tycker är så speciellt med dig är din inställning till hästarna och ridningen. Du älskar dina hästar i vått och torrt, inte bara att tävla eller träna utan allt. Jag tror att det gör en hel del :)

2012-08-08 | 15:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback