__

Uppladdning

Imorgon rullar lastbilen mot Henriksdal och utomshus SM med Valence och Caruso. Det har varit helt hysteriskt mycket att göra så jag har ännu inte hunnit ladda upp eller tänka så mycket på SM. Mentalt sett känner jag redan att jag gått över till senior och börjat tänka i de banorna, på verksamheten och hästarnas matchning mot 150. Men nu ska jag avsluta min young rider tid med ett sista SM. Valence är mitt mål att komma till finalen med, Caruso följer mest med för att få viktig rutin. Sm går på gräs i år och det ska vara en väldigt spektakulä vattengrav där tydligen, så det blir spännande. Valence gör däremot sitt sjätte svenska mästerskap, så om jag kommer in i rätt Vallemood nu så kan han gå väldigt bra. Phu, andas, ladda, fokusera och ha roligt! Hästarna hemma får en minisemester så länge! De kommer igång på riktigt i september!


Kommentarer
Siri säger:

Lycka till, glöm inte bort att du är bäst! Jag håller på dig, you better win this (och om du vinner kommer jag säga att det är mina tummars förtjänst).

2012-08-21 | 23:12:48
Bloggadress: http://lamints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback