__

VALENCE OCH CARUSO FÖLJER MED TILL MITT SISTA SM SOM YOUNG RIDER

Jag övervägde faktiskt att inte starta SM i år, utan åka till ett större meeting och hoppa 150-klasser för att kvala in till elittävlingar som senior istället, då jag mentalt redan börjat lämna ungdomsåren och känner att från och med nästa år är jag senior och då börjar ju egentligen allt på riktigt. Meneftersom att det är mitt sista SM som young rider så väljer jag ändå att åka ner och starta mitt sista ungdomsmästerskap! Valence gör sitt 6:e SM och jag ska bara se till att komma in i Vallefeelingen i ridningen med honom. Min älskade stjärna! Caruso följer med eftersom det känns bäst att ta med två när man ändå åker så långt. Han har dessutom debuterat 150 på ett bra sätt och rutinen han kommer få genom att få fullfölja kval 1 och 2 är ovärderlig!

Ramius valde jag i Eksjö att välja bort för SM planerna av den anledningen att han inte är tillräckligt välriden och lättreglerad mellan hinderna på tekniska banor än,och är bara dumt att stressa fram. Han matchas nu lite mer långsiktig och ska förhoppningsvis bli min seniorhäst för stora klasser sen! Han får gå några 140-klasser till innan vi debuterar svår klass.

Lady Madonna har gått mycket i år och presterat väldigt mycket. I och med att hon ändå ska säljas kan hon få stanna hemma från årets SM och njuta av lite ledighet!


Kommentarer
Monika säger:

Kul att du åker, lycka till!
Önskar en som precis som många andra tycker mycket om att läsa din blogg, utan att känna dig i verkliga livet.

2012-08-17 | 14:38:41
Anonym säger:

Stort lycka till, ska bli så roligt att följa dig och dina fantastiska hästar under sm helgen :D

2012-08-17 | 15:15:56
Anonym säger:

Lycka till!

2012-08-20 | 11:26:18
Anonym säger:

Lycka till!

2012-08-20 | 11:26:18
Anonym säger:

Lite tråkigt att Madonna inte följer med! Fina, lilla hästen!!
Men önskar dej ett stort lycka till :)

2012-08-20 | 13:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback