__

Var har Scrållan (Scandinavia WCT) tagit vägen?

Rider eller tävlar du aldrig den fyraåriga fuxen längre? Har varken sett eller läst något på bloggen om henne på jättelänge? Tacksam för svar :) /Mathilda

Nej, det gör jag faktiskt inte längre. Det beror på att jag och hennes ägare hade ett samarbete där jag skulle hjälpa henne att hoppa in och tävla Scrållan. Jag hoppade in henne under hösten som 3-åring, tävlingsdebuterade henne tidigt på året som 4-åring och kvalade sedan henne till 4-årschampionatet med tre felfria 1m-rundor på pappret. Vi slutade därefter samarbetet pga att jag fick problem med att hinna med allt och ville lägga mer fokus på de tävlingshästar jag har hemma i stallet där ägarna står med månadskostnader och så. Nu är det en annan tjej som tränar och tävlar henne. De tränar för mig och jag hjälper till från marken istället. Nya ryttaren ska också tävla 4-årschampionatet på henne i höst! :)





Kommentarer
Malin säger:

Så fin hon är! Du har verkligen haft fantastiska hästar det här året :) så kul att följa dig!

2012-08-17 | 21:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback