__

En fråga

 
Hej! Undrar om du kände Rebecca som köpte Lord Greystoke av dig varann innan? Tänkte eftersom du skrav att du ska åka upp till henne i Stockholm nu?

Hej! Nej det gjorde vi inte. Hon kom och provred Lorden i somras när han var till salu och köpte honom ett par veckor senare. Hon kom tillbaka till oss och bodde över två dagar och deltog på en kurs jag hade då. Hon kom kvällen innan och sov över, deltog sen på heldagskurs dagen därpå. Vi märkte nog att vi klickade ganska snabbt och hade väldigt lätt för att prata och framförallt skrattade otroligt mycket ihop. Vi bestämde oss därefter att åka på meeting tillsammans, hon då med Lorden och jag med Valence. Vi bodde då på hotell över två nätter, åkte dit i lastbilen tillsammans och hjälpte varandra då vi varken hade föräldrar eller någon annan med oss. På så sätt har vi lärt känna varandra. Jag sålde min häst till ett jättebra hem och fick i och med det också en helt fantastisk kompis, så otroligt roligt att det kan bli så! Nu ska jag upp och träffa henne där hon bor, hålla träning för henne och Lorden och några andra, gå ut, julhandla och bara umgås! :) Det har blivit en vänskap som jag hoppas kommer hålla i många år framöver, för det är få personer som jag skrattar så extremt mycket med! :D 


Valence och Rebecca i Örebro!


Rebecca och Lorden vinst på hemmaplan! :)

Kommentarer
Rebecca säger:

<3 FINASTE HÄSTEN OCH FINASTE KOMPISEN <3

2012-12-13 | 20:22:24
Bloggadress: http://xerxes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback