__

Filmer V & R

Tänkte att det kanske är så himla intressant för er läsare att bara se ett par språng hemma så där på film. Men efter en fråga så lägger jga upp två korta klipp på Valence och Ramius också. Valence ett 125 språng som kom med utan att jag visste och två 150 språng, frambommen på oxern lite lägre. Han hoppade väldigt få språng på större hinder igår men hoppade riktigt bra samtliga språng han gjorde igår efter en hoppaus. Hans självförtroende ligger fortfarande på topp efter höstens härliga rundor på tävlingarna.

Ramius språng ni ser på videon ligger på 150 på räcket första gången och 160 andra gången. Oxern på 140. Han sprang på liteoch jag lät nog honom göra det också på 160 räcket, men fantastisk som han är löste han det lika väl ändå!

Älskar mina två hästar och är så lycklig över att få fortsätta med dessa om jag skulle förlora två så begåvade hästar som Caruso och Lady Madonna.

Ni får ursäkta att jag låter näst intill helt utvecklingsstörd som min vän tyckte när jag berömmer hästarna efter. Vet inte varifrån den rösten kommer... Tokigt! ;) :)


Kommentarer
Linnea säger:

Wooow vad grym du är :) tror du & ramius kommer gå riktigt långt :) förresten, har du inga filmer från när du har provridit dina hästar du kanske vill dela med dig av? :)

Gott nytt år på dig! :)

Svar: Tack så mycket, han är så fin! Jag ska se vad jag kan hitta! Gott nytt år tillbaka! :D
Amanda Gullström

2012-12-30 | 23:00:23
R. säger:

Hur kommer det sig att du har martingal på Ramius detta pass?

Svar: Har bytt bett och har numera en lång martingal till det. man måste prova sig fram för att hitta rätt koncept! :)
Amanda Gullström

2012-12-30 | 23:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback