__

Förlorat min livs bästa vän

Idag lämnade min fantastiska hund vår värld för en annan värld. Vi var tvungna att låta henne somna in på grund av ålder och att hon mått mycket sämre senaste dagarna. Hon föddes i vårat kök för precis 14 år och en månad sedan. Vi har haft så många roliga år tillsammans, och en finare och mer lojal vän finns inte, hon har varit allt för mig. Hon fanns innan allt med hästarna började, och vi var då på läger och kurser med agility, tävlingar och allt. Hon var otroligt duktig och gjorde mina dagar som barn och tonåring så otroligt roliga. Jag var bara sex år när hon föddes så jag minns inte hur livet varit utan henne, och nu måste jag klara av att leva vidare utan henne.

Vila i frid så hoppas jag att vi en gång får ses igen, min vackra, fantastiska och otroligt lojala flicka. Jag älskar dig föralltid ♥ Jag är oerhört tacksam för alla dessa underbara år tillsammans med dig.









Kommentarer
jennifer säger:

Vila i frid!

2012-02-08 | 16:32:58
Caroline säger:

Åh va tråkigt! :(

2012-02-08 | 19:58:52
Bloggadress: http://littleworldof.blogg.se/
Ekroon säger:

Vila i frid :'(

2012-02-08 | 20:53:22
Emma Kjellin säger:

Åh, jag blir alldeles tårögd. Lider med dig Amanda. Vet hur det känns <3

2012-02-08 | 21:42:26
johanna säger:

finns säkert många som säger; jag vet hur du känner dig. Men jag vet helt ärligt talat hur förjävligt det känns. Var tvungen att avliva min bästavän för 12 dagar sedan, det går nästan inte sova de första nätterna och det enda du kan göra på dagarna är att gråta, men det är otroligt bra att få ut sina känslor just då. Nu har ja börjat acceptera att det var det bästa vi gjorde för henne och vi gjorde det för henne även fast vi får sörja utan henne i alla år framöver. Dem har det bättre nu. :') <3

tankar och kramar till dig !

2012-02-08 | 21:47:43
Bloggadress: http://nollanolla.blogg.se/
Johanna säger:

Inte något någon säger just nu gör att det känns bättre jag vet , men åhh vad jag tänker på dig just nu och på alla våra älskade vänner som finns därute någonstans.

Tusen kramar !!!

2012-02-08 | 22:12:33
sarah säger:

det är verkligen jättejobbigt! tårarna bara strömmade ner idag. men det är skönt att tänka att tiden verkligen var inne, och insomnandet var väldigt lugnt och fridfullt.. <3

2012-02-08 | 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback