__

Jag saknar dig

Jag saknar dig varje dag och tänker på dig hela tiden. Det finns så mycket i huset och på gården som hela tiden påminner mig om dig. Saknaden är enorm och jag känner mig så tom på något sätt, tårarna finns så nära till hands hela tiden.

Jag kommer på mig själv vänta extra vid dörren för att du ska springa in tillsammans med Wilma och Tubbe. Jag kommer på mig själv att lägga ner de sista goda matresterna i din skål som inte längre står där. Jag kommer på mig själv gå försiktigt förbi i hallen mot trappan i mörkret på kvällarna där du alltid låg. 

Jag saknar dina klotrunda, svarta och så vänliga ögon, din mjuka päls och ditt underbara och glada välkomnande varje gång jag kommer hem. Jag saknar ditt sällskap vid varje kvällsfodring ute i stallet. Jag saknar allt kelande, promenader, lekar och all kärlek jag fick från dig. Jag saknar min bästa vän, känner mig så ensam utan dig.


Du har en plats som inget annat i hela världen kan ersätta.

Kommentarer
Ekroon säger:

<3

2012-02-14 | 15:05:09
Bloggadress: http://ekroon.wordpress.com
Johanna säger:

Dem säger att tiden läker alla sår, vet inte men jag vet att det blir lättare i allafall med tiden.

Kramar Johanna

2012-02-14 | 15:15:49
Lindish säger:

Jag vet verkligen hur det känns :( <3

2012-02-14 | 22:08:29
ronja säger:

Måste bara säga att jag gillar din blogg, och den ödmjukhet som du så öppet visar mot dina djur. Beundransvärt och inspirerande, verkligen!

2012-02-22 | 13:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback