__

Livet går vidare

Det jobbigaste av allt är på något sätt att allting fortsätter precis som vanligt, precis som att ingenting har hänt. Jag måste verkligen försöka bearbeta min sorg och glädjas åt alla fantastiska minnen. Just nu känns det bara som en så stor del av mitt liv bara försvunnit. Saknar min vän så mycket.

Dagen fylls med tusen saker att göra. Snart kommer Erika och vi ska rida ut på alla hästarna. Sen ska Lorden visas ikväll igen för några som är intresserade, ska bli spännande för det är en jättebra familj.

Dessutom står det numera en ny häst i stallet, vilket är roligt! www.amandagullstrom.n.nu


Kommentarer
Ekroon säger:

Som min vän sa till mig en gång. Sörjer ut men fastnar inte vid sorgen. Vet hur det är, minnas alla härlig minne ni har gjort tillsammans.

2012-02-08 | 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback