__

Och där var Scandinavium borta

Idag fick vi tre ner, en oxer på linje likadant på linje som i Grevagården samt a- och b i trekombinationen. Det värsta är att jag inte kan säga att vi gjorde det och det fel, för är inte så missnöjd med rundan alls. Däremot så är det något som inte stämmer med Valle, för han hoppar inte alls lika väl som han brukar. Nu är det bara att glömma Göteborg och försöka hitta tillbaka till form och självförtoende. Just nu har vi inte alls samma självförtroende ihop och just nu känner jag mig mycket mer positiv och tror mer på att sätta en nolla med Madonnaän Valence, pga att vi hamnat i en svacka tillsammans. Men kommer absolut rida inomhus SM på Valence men det blir också sista inomhustävlingen. Valle har från 5-årsåldern alltid varit bättre utomhushäst så vi får sätta upp mål för det isrället. Jag lägger in Valles runda snart. Madonna rids bara ut idag och går morgondagens 140 istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback