__

Scandinavium

Det har varit hur kul som helst att titta på alla sändningar från Scandinavium, såg även YR hoppningen och blev väldigt avis! Men det var kul att kunna sitta hemma och titta på hoppningarna. Lite coolt att hästen som vann YR hoppningen är köpt från Rolf-Göran, jag minns första gången jag såg den hästen, den är så extremt fin! Tror det är en häst som skulle kunna gå hela vägen verkligen. Tyckte också att det var jätteroligt att Wilma kom tvåa, hon tränar för Ted också! :)

Jättesynd att ingen svensk gick till omhoppning i Världscupen, men Kassini Jack är min nya favvis bland världscuphästarna!! Och så älskar jag Mic Mac, hon går och kastar med huvudet och det ser ut som hon tittar upp på stjärnorna, het och lite bångstyrig, men jäklar vilken sten koll hon har på  bommarna, underbar häst! Kul att Angelica lyckades ta en 6:e placering med ett ner i Världscupen!

Så tacksam över att det sänds så mycket på svt play från alla hoppningarna så man kan följa det även om man inte är på plats. Hade förstås väldigt gärna åkt ner och tittat på hoppningarna, dessutom är det så kul även på kvällarna med fest och otroligt mycket roliga människor! Att mingla bland alla världsryttare är inte heller fy skam ;) Men kände helt enkelt att det skulle bli för mycket pengar, och att sitta på läktaren och suktas för att man själv inte fick rida hade nog blivit ännu jobbigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback