__

Snart...

Snart kommer Erika och vi åker tillsammans till ridhuset. Jag måste rida igenom Donnis lite inför Grevagården och Lorden får nog följa med och ridas av Erika med lite studshoppning!

Jag har packat massor, tankat lastbilen, gjort hästarna fina och hunnit rida många idag. Valence kändes fin i ridhuset, hade lite mer i vänsterhanden än högerhanden, men det blev bättre i slutet av passet. Hoppade några små sockerbitshinder och han hoppade jätteväl!

Imorgon ska alla hästarna ridas ut lugnt på förmiddagen, Erika kommer vara här då också och hjälpa mig. Sen åker vi runt 3-4 imorgon eftermiddag, en av hästarna ska åka med min vän Alma ner, och vi har två med oss i lastbilen :) Gud så kul det ska bli! :D




Här är Lorden i 130-klassen i Södertälje i söndags. Första gången efter operationen som han går en hel 130 bana, och är inte riktigt så stark i kroppen som jag önskar. Jag la honom supernära på andra hindret... Men han är ju så himla underbar, stenkoll på var han har sina hovar och bara villvillvill till hinderna. På helt rätt väg! :D

Längtar tills han hoppar som han gör i full tävlingskondition :D

Kommentarer
johanna säger:

Vad fina dem ser ut att vara just nu! :)

2012-02-01 | 21:39:12
Bloggadress: http://nollanolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback