__

Till final med "fel" häst...

Valence hoppade fantastiskt idag, men det blev en dundermiss på banan. Blev totalmiddförstånd från trippelbarren in i tvåkombinationen och efter det blev jag tvungen att rida väldigt snabb och fick då med sista hindret. Totalt 8 fel plus 3 fel för tid.

Caruso var hur fin som helst! Hoppade väldigt väl och stora språng, hade vanligt tränsbett idag. Gick ner lite för tidigt på bakbommen på tredje sista hindret och fick ett pet men.är vidare till finalen imorgon.

Madonna jätteduktig och hoppar med så stort hjärta. Två pet idag med en bra runda. Lite mer rutin.i de här klasserna så kommer hon sättanollorna ganska snart! Nu är hon klar för helgen :)

Tyvärr är det ju Valence jag vill rida i morhondagens finalrunda i145 men nu får Caruso ta den platsen istället. Det är ju imorgon man samlar poäng och nu är Scandinavium borta för min del. Jäkla skit att det skulle gå så när Vslle egentligen var så fin. Är verkligen jättejätteledsen men vad kan man göra... Är iallafall otroligt nöjd med min fina Caruso. Och Donnis förstås som gjort sina två 140 i helgen så duktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback