__

Enkel lösning på problemet

Har en nyinköpt correction fårskinnspadd till Valence eftersom den gamla är otroligt välanvänd och helt ihoptryckt. Man ska inte ha för smal bomvidd, har ju normal på min CWD sadel och den har legat så himla bra på Valle hela tiden. Nu kom den ju för nära manken, men denna padd hjälper nu sadeln att komma upp och nu ligger den lika bra som den alltid gjort.

Jag är alldeles jätteglad, dels för att jag nu kan lägga de pengarna på tävlingar och meeting i år istället, och dels för att jag älskar sadeln så himla mycket och Valence har mått så bra och fått mycket beröm för hur han är i ryggen och sadelläget av kiropraktorn. Jätteskönt att allt är som det ska nu!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback