__

Fredag

Det känns så konstigt när det är en tom box i stallet. Jag är fortfarande alldeles för känslomässigt involverad i alla hästar som står hemma hos oss, även om jag redan från början vet att det är en häst som ska säljas... Den tomma boxen påminner mig om och om igen, måste erkänna att det känns väldigt tomt.

Idag red jag ut på Lorden och Madonna, medan de andra fick vila. Nu ska jag alldeles snart åka på Tedträning med Valence. Därefter är det snabbt hem och sedan ska jag på en "trubadurkväll" på värdshuset här nere i Mariefred, ska bli jättekul!

Imorgon är det hårt jobb som gäller, ska rida alla hästarna samt tömma hela Diablos box, phu... Det kommer ju en ny individ tidigt på månad morgon hit och då ska det vara rent och fräscht!

Tyvärr fungerar inte uppladdningen på youtube alls för mig just nu. Vi kommer filma Tedträningen även ikväll, men får se när det går att ladda upp nya videoklipp igen!


Kommentarer
Anonym säger:

Ni var superduktiga, såg mycket bra ut=)

2012-01-27 | 22:00:12
Anonym säger:

Ni var superduktiga, såg mycket bra ut=)

2012-01-27 | 22:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback