__

HISSAR & DISSAR



") Vi åker till Grevagården på torsdag med stjärnorna i stallet! :D

 ") Hästarna känns riktigt fina! Det här kommer bli ett otroligt roligt och intressant år!

") Är så glad över att ha löst problemet med sadeln på Valle!

") Det är tävlingar i stort sett varje helg fram till slutet av mars! :D

") Lordius min fina kille är helt på banan igen, så himla roligt!

") Runsten ska ha en egen ryttargala om några veckor och jag ska dit med några roliga vänner! :D



"/ Känns lite deppigt att Lorden eventuellt ska säljas.

"/ Det är otroligt jobbigt med alla vattenhinkar och vatten ute i hagarna nu när det är så kallt och fryser så fort!

"/ Min fina hund är väldigt gammal nu och det är nog de sista veckorna eller kanske ett par månader kvar nu innan vi måste ta det där fruktansvärda beslutet att ta bort henne... Vet inte riktigt hur jag ska klara av det.

"/ Jag saknar min fina, numera Tysklandsbaserade vän Zara massor!


Kommentarer
Zara säger:

Åh! Saknar dig med min underbara vän <3

2012-01-31 | 16:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback