__

Jahapp...

Det kommer ingen ny häst hit på måndag, för den blev såld redan idag! Skulle ha kommit med lastbil hit imorgon, men nu blir det inte så. Det kommer alltså bli en tom box här hemma ett tag till, det är några som har hört av sig men ännu är det ingen ny häst på väg in! Det är bara att vänta och se, känns plötsligt väldigt lite att "bara" ha fem hästar i full träning här hemma, bara för att jag nu är van vid att ha sex hästar att ta hand om och träna.

Idag skrittade jag bara ut på Valence i 45 min efter träningen igår. Han var jättepigg och fin!

Madonna och jag följde med mamma och hennes häst Herkules på en runda i skogen, mest skritt men även lite trav och galopp. Donnis var otroligt energisk idag, hon är laddad och på hugget inför säsongen tror jag!

Sedan bar det av till ridhuset med Kulan och Caruso, min vän Amanda red Kulan och jag lilla Russepuss. Vi hoppade en lång studsserie med båda hästarna!

Har lite dåligt samvete för att jag inte hann med Lorden idag och funderar på att skritta ut en stund på honom efter middagen, om inte annat gå ut och rykta och massera honom lite. Får nog bli så, han älskar uppmärksamhet och behöver nog få stå i centrum en liten stund idag iallafall.


Kommentarer
jennifer säger:

kan du inte göra ett inlägg med alla djuren hemma hos dej och/eller en "rundvandring" (film) på gården?:D grymt bra blogg!

2012-01-29 | 11:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback