__

Lördag

Madonna och jag red en lång runda i skogen, stannade på en stor jättefin äng och jobbade ordentligt i galoppen. Hon var otroligt pigg idag, så himla roligt! Hennes galopp är så rolig, för hon har massor med power i bakbenen och det känns lite som hon skuttar i bak. Hon gör alltid så i anridningarna på hinder, sätter sig på bak och så blir det världens tryck i de där bakbenen, men när hon var så pigg idag galopperade hon så mest hela tiden ;) Avslutade med att galoppera på en stor volt i båda varven där vi red halva varvet utåtställd och halva varvet helt formad kring innerskänkeln. Hon jobbade på hur fint som helst, formen var kanon och hon kändes väldigt mjuk och avspänd.

Diablo och jag red ut i skogen och klättrade lite! Han var jättefin.

Nu blir det sent besök i ridhuset, hästarna är klara och nu väntar jag på Erika. Vi ska åka dit med Valence och Caruso och göra lite övningar på små hinder. Blir jättekul! :D Finns inget bättre sätt att spendera en lördagkväll tror jag :D

Lorden och Kulan fick en välförtjänt vilodag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback