__

Tisdag

Valence och jag red ut i skogen ca 1h och galoppjobbade mest! Det var jättemysigt och han var riktigt fin. Jobbade både i en väldigt samlad galopp och i en större galopp i lägre form.

Caruso och jag red ut ca 45 min och galoppjobbade samt klättrade litegrann. Han var otroligt pigg och ibland låg han på lite väl mycket så då jobbade jag lite med övergångar mellan skritt och galopp.

Kulan och jag red ut en längre runda, han kändes riktigt fin men var superpigg!

Lorden och jag tog en mysig skrittrunda barbacka.

Ikväll ska jag åka till ridhuset med Diablo och Kulan får faktiskt gå ett pass till idag, för jag glömde helt bort att jag redan bestämt att vi skulle åka och träna. Vi ska hoppa en liten bana. Men Kulan känns så pigg så han blir nog bara glad över att få ridas igen!

Madonna fick en vilodag! :)


Kommentarer
Anonym säger:

Vilken energi du har! Blir så inspirerad av dig :)

2012-01-24 | 18:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback