__

Dagarna som gått

Det har varit riktitgt dålig uppdatering nu igen. Det beror bland annat på att jag fyllde år i fredags och har haft en riktigt rolig, mysig och aktiv helg med familj och vänner.

Igår red jag ut på långtur med Valence och Caruso. Ramius och Kulan jobbades på banan över en 6-studs, stor vattenmatta med grind framför som en vattengrav, en mur och ett travhoppningshinder med bom framför och bakom. Dessa övningar sattes i slutet ihop som en bana. Både Musse och Kulan var hur fina som helst, Musse börjar förstå studsen bättre och bättre för varje gång och blir lite kvickare i sin teknik också.

I lördags vilade alla förutom Madonna och Emma. På fredagen kom Valence ut på en riktigt långtur, han är så fin just nu. Alla andra hästarna fick klättra ordentligt i skogen, var nog lite jobbigt för dem allihop tror jag!

Just nu är det ganska lugn på tävlingsfronten men jag ska träna för Ted med flera hästar om knappt två veckor. Därefter blir det nästan tävlingar varje helg till i början av september.

Kommer hoppa hästarna hemma på gräsbanan om det fina vädret håller i sig, ska försöka få det filmat och upp på bloggen också. Ramius och Madonnas starter förra helgen ska jag försöka ladda upp idag om youtube samarbetar med mig!


Valence utomhus SM 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback