__

Dagens ridpass

Min fantastiska vän Amanda var här och red med mig idag, så alla sex hästarna fick komma ut på en riktig långtur med konditionsjobb och klättring. Kulan har numera skor igen så nu sätts han igång i ordentlig träning! !

Helgen har varit jätterolig. Inga tävlingar, så det var tråkigt men jag fick då tid för alla mina vänner, min pojkvän och att gå ut både fredags- och lördagskvällen. Vi har nämligen Riddardagarna i Mariefred som är sommarens stora event, och då går verkligen alla ut på Värdshuset i Mariefred som ligger precis vid vattnet. En av de bästa helgerna på året, definitivt!!

Har hoppat Madonna på lite större hinder hemma på grusbanan i helgen också, upp mot 150 och hon hoppade som tusan. Hon spänner sig lite in i en kombination när det ligger på 150, men hoppar extremt bra ut. Alla enkelhinder leker hon över. Tror hon behöver få rutin och få känna att hon klarar av de svåra uppgifterna också, för kan, det gör hon! Ska hoppa henne lite större för Ted i helgen också, så blir det svårklassdebut för henne i början av augusti!

I veckan ska Bernity B besiktigas och jag ska träna för Ted i helgen med Madonna och Ramius. Det blir första gången Ted får se Ramius så det blir väldigt spännande!

Igår målade vi om stakatet på ridbanan så det är så vitt och fräscht nu! Jag hade sån tur, för båda mina fina vänner Amanda och Erika var med och hjälpte till, Christoffer, min bror och hans kompis, Izabella och pappa! Vi var sju stycken så det gick undan och det blev så fint! Tusen tack för all hjälp! <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback