__

För mig var de självklara i Sveriges OS lag i hoppning

Läste precis på tidningen ridsport.se att Mic Mac och Angelica inte kommer vara med i den ordinarie landslagsgruppen. Jättetråkigt verkligen! Mic Mac har ju en helt galen kapacitet för hur stora hinder som helst och Angelica hanterar ju hennes temperament. För mig var detta ekipage verkligen solklara. Nu verkar det som att det blir Jens Fredricson och Lunatic som får ta deras plats tillsammans med Rolf-Göran, Malin och Henrik von Eckerman. Jag hoppas få se hästarna Coupe de Couer under Eckerman och Ninja under Roffe. Ska bli spännande att se deras val av hästar inför OS. Jag bara älskar Mic Mac som häst, hon är liksom helt obegränsad i hur högt och stort hon kan hoppa, måste vara en magisk känsla! Läste också i början av året att Angelica fått en ny OS aktuell häst i Livello som gick EM med fina resultat tillsammans med tidigare ryttaren Cameron Hanley. Men den hästen har man varken hört eller sett skymten av sen dess med Angelica? Tråkigt!

http://www.tidningenridsport.se/Tavling/OS-i-London/2012/7/Ingen-Mic-Mac-i-OS/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback