__

Fler frågor

Varför är Kulan till salu? Han som är så fin :)

Vi hoppas fortfarande på att kunna behålla honom, om Lorden blir såld så kommer jag behålla honom. Tror att det är den absolut bästa hästen jag har, men att han behöver tid.

När får vi se bilder och film på de nya hästarna + film på Scrållan? =)

När jag blir frisk igen!

Så kul! Men har du inte bara 7 boxar? Nu har du ju 7 hästar på gården + din mammas och Erikas hästar. Hur går det ihop sig? =)

Vi har nya uteboxar! :)

Hur mycket var Valence och Caruso tävlade när du köpte dom?

De hade aldrig startat, Caruso hade precis gjort sina första språng under ryttare eftersom han var tre när jag provred honom. Valence var väldigt grön för sin ålder, 4 år.

Hur länge är det tänkt att du ska ha ”Emma”?

Tanken är att hon ska säljas men att hon förhoppningsvis ska hinna komma upp lite mer i klasserna först, men har redan två som ska komma och provrida henne så får se hur länge hon får stanna. En underbar liten häst!

Hur gammal var du när du köpte din första stor häst? När tycker du att det är bra att lämna ponnyåren?

Hade precis fyllt 15 år när jag köpte Valence. Jag tror att det gynnar ridningen att gå upp på stor häst ganska tidigt, däremot tror jag att rutinen många ryttare får som rider höga klasser och mästerskap på ponny kan vara nyttigt.

Varför känner du att det är så jobbigt att sälja Lorden, du har ju så många olika hästar hemma?

Mest för att han är otroligt speciell och personlig samt att jag egentligen inte känner mig ”färdig” med honom, jag har ännu inte tagit fram allt som finns i honom, han har så mycket stora språng i sig och kan utvecklas väldigt mycket. Jag fäster mig mycket med alla hästar jag har hemma. Men jag måste tyvärr sälja några av mina egna för att kunna ta in fler försäljnings-/tillridningshästar.


Kommentarer
Anonym säger:

kan du inte visa bilder eller film på stallet å gården? :D

2012-06-13 | 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback