__

Frisk som en nötkärna!

Nu är jag frisk och hästarna rids och tränas precis som de ska igen! Min vän Amanda har varit här ganska mycket och ridit med mig också. Alla hästarna känns riktigt fina och det är hur härligt som helst att känna sig frisk och stark igen, motivationen är på topp verkligen!

Imorgon kväll ska jag ha träningar igen också, det var väldigt länge sen nu eftersom jag har varit så sjuk så länge. På onsdag ska jag på Piet Raiymakers kurs på Runsten, tar med mig Ramius då. På torsdag är det dag 2 på kursen och det passet får Valence gå. Ser verkligen fra emot träningarna för honom, han kommer med så viktiga små förändringar i ridningen som gör så stor skillnad!

I helgen är det tävling också! Madonna och Ramius ska gå 130 och 140 (inte säkert att Musse går 140), Caruso och Valence får eventuellt följa med på söndagen och gå en varsinn 140.


Kommentarer
Erika säger:

Synd med så dålig uppdatering nuförtiden :(

2012-06-26 | 21:52:43
. säger:

Håller med Erika :( saknar din uppdatering.:(

2012-06-26 | 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback