__

Nöjd med dagen

Inledde med en 110 på Ramius, grunden kändes väldigt enkel, sen klantade jag till det i omhoppningen och han hoppade hur högt som helst och jag fick värsta stöten av hinderstöden på benet, så ramlade av - klantarsel! Han gick därefter 120 och hoppade fantastiskt, vilken känsla i sprången! Musse blev placerad i båda klasserna! :)

Zorba har skött sig jättefint! Dubbelnolla i 110. Sen debuterade vi 120 och hon trampade om till treans oxer, samt fick ett litet pet på ett räcke på tvåan, resten hoppade hon kanon på! Fick två nedslag och två tidsfel¨då jag valde att rida långa, noggranna vägar. Vissa språng visar hon verkligen scope i, kommer nog bli riktigt bra det där!


Provridningen av Lorden gick också bra, trevlig familj och tjejen red honom jättebra. Jag red själv som en kratta när jag visade honom, så trött i huvud och kropp efter hela dagen, men hoppade ändå några språng på 140-145 och han är så fin min kille <3

Nu ska jag vila heeela kvällen, hoppas verkligen inte att jag blir mycket sämre när värktabletterna har slutat verka...

Film på Musse kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback