__

Nykomlingarna...

Den nya försäljningshästen är ett sockersött skimmelsto med toppstam! Larino - Calvados - Voltaire. Hon har tävlats upp tom 110 än så länge, men besitter stor kapacitet. Hon har jättefina gångarter och startade dressyr förra året som femåring med 69 %. Hon har power och energi, men väldigt lätt och härlig att rida! Bilder på henne kommer!

Sen är den nya hästen som så många är nyfikna på en 10-årig valack som hittills startat två 130 med en junior och varit dubbelnolla i båda, startad i 140 men då ramlade ryttaren av pga ett missförstånd. Han är alltså väldigt sent tagen och fortfarande inte bevisat så mycket, men jag blev tipsad om honom av en välkänd tränare och ryttare som rider svår hoppning. Jag åkte och tittade på honom och har aldrig suttit på en häst med de sprången! Tack vare en fantastisk människa blev det möjligt för mig att få ha honom och jag har stora förhoppningar på den här hästen för framtiden. Tror att det här är en stor chans för mig! Det ska bli otroligt roligt och spännande. Finns en hel del jobb kvar att lägga i markarbetet och rutinen i hoppningen, men han besitter mycket stor kapacitet!! Han är skimmel, ca 170 cm e Cardento - Turban rose. Vi kommer göra våra första tävlingsstarter tillsammans under Runstenshoppet! Jag är delägare i honom.

Bilder och filmer på båda två kommer!

www.amandagullstrom.n.nu


Kommentarer
Frida säger:

Den sistnämnda är det en häst som du har köpt? :)

2012-06-05 | 14:55:24
Sofia säger:

Åh vad roligt!

2012-06-05 | 19:20:17
Susanne säger:

Alltid lika roligt med nya hästar, spännande!:)

2012-06-06 | 19:34:40
Bloggadress: http://straningsdagbok.blogg.se/
Anonym säger:

Så kul! Men har du inte bara 7 boxar? Nu har du ju 7 hästar på gården + din mammas och Erikas hästar. Hur går det ihop sig? =)

2012-06-06 | 20:26:44
Anonym säger:

Så kul! Men har du inte bara 7 boxar? Nu har du ju 7 hästar på gården + din mammas och Erikas hästar. Hur går det ihop sig? =)

2012-06-06 | 20:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback