__

Så himla tråkigt!

Alltså jag dör snart av uttråkning, sova, kolla på en film, äta lite, sova, sitta vid datorn, sova, äta lite, kolla en film... Bläää hatar det här!

Tusen tack till världens bästa vän Erika som rider ut på hästarna åt mig så de får motioneras som vanligt. Hon är så duktig och rider alla hästarna så väl! De två nykomlingarna har dock ingen annan ridit än, men det gör inte allt för mycket nu när de ska acklimatisera sig och allt nu i början. Erika är just nu ute och rider på min älskling, det är ingen annan än jag som ridit honom på säkert över ett år... Men Valence har varit finare än någonsin senaste två veckorna, helt fantastisk, lugn och ridbar så jag är inte så orolig över det. De ska bara ta en lugn tur och Valence är klok!

I eftermiddag ska läkaren ringa och ge svar på det sista provsvaret, det säger ganska mycket om hur mina veckor blir framåt. Om det är så pass allvarligt så kan det dröja ganska lång tid innan jag blir frisk, men om det inte är det så hoppas jag att jag kan börja rida lite smått imorgon eller absolut senast på onsdag. Strömsholmstävlingen siktar jag fortfarande på att delta i! Hästarna känns så himla fina, vi är laddade för de här två fantastiska tävlingarna nu, Strömsholm och Runsten!

Lovar att skriva om de nya hästarna idag också, jag menar, nu har jag ju tid...


You're the love of my life

Kommentarer
Kommentatorn säger:

Krya på dig!

2012-06-04 | 21:29:11
Bloggadress: http://hastbloggskommentatorn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback