__

Mental träning

Ikväll är det en föreläsning på tre timmar om Mental träning för självaste Johan Plate!

Jag anmälde mig för länge sen och tänker absolut försöka gå på den. Jag får väl sätta mig långt från mina kära Runstensvänner isolerat i ett hörn och bara lyssna. Det vore så nyttigt och spännande!

Detta är dessutom gratis för Årsta runstens medlemmar, så det är verkligen ett fantastiskt tillfälle att få vara med om en föreläsning, Johan Plate är ju dessutom förmodligen den bästa vi har i Sverige.



Kommentarer
amanda säger:

Åh det hade Jag velat gå på!! Har läst lite böcker från honom och han är verkligen jättebra :) Tror man kan vinna mycket på mental träning!

2012-03-06 | 16:24:45
erika säger:

åh, det hade jag verkligen velat lyssna på!!

Krya på dig förresten. Tråkigt att du blev sjuk och missar tävlingarna :/

2012-03-06 | 17:47:17
Bloggadress: http://www.majimka.blogspot.com
Johanna säger:

gud så kul.. kanske du kan dela med dig lite på han sa sedan :) ? tips ode.

2012-03-07 | 22:56:56
Bloggadress: http://nollanolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback