__

Nehepp...

Mår sämre igen, det går verkligen i vågor. Har till slut bestämt mig för att stanna hemma ikväll, inte minst av respekt för alla andra sjuk och eländig som jag är. Vi har faktiskt haft lite kontakt med Johan Plate tidigare, han bor i Mariefred faktiskt bara 5 min ned bil från oss. Så pappa har sagt att han kan ordna så jag kan få gå på ett privat samtal.med honom.Jag upplever egentligen inte att jag har några mentala problem väl inne på banan. Känner mig så gott som alltid väldigt lugn och fokuserad. Ibland är jag jättenervös innan, men från det att hästen tar första steget in på banan försvinner all nervositet alltid. Publik, viktiga människor och annan press utifrån stör mig oftast inte heller, får oftast en liten kick och glädjerus. Nervositet brukar göra att jag rider bättre. Mina mentala problem ligger istället runt omkring, kunna hantera motgångar, inte köra ner mig själv och min självkänsla i botten varje gång och så. Negativa tankar... Att få kontroll över allt detta äskulle vara fantastiskt. Och förstås andra tips om hur man ska tänka. Men föreläsningen idag måste jag TYVÄRR hoppa över :( Vill bli frisk nu, känner mig som en fånge i min egen kropp just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback