__

Onsdag

Igår var min vän Erika här så hästarna fick komma ut på ganska långa uteritter med en hel del galoppjobb. Helt underbart väder var det också. Erika kommer även hit idag och hjälper till lite, och det är otroligt roligt och mysigt att få sällskap i stallet ibland. Det blir ju ofta väldigt ensamt även om jag trivs väldigt bra med det också!

Idag hade vi tänkt börja måla lite på våra hinder också, från och med i år har vi en gräsbana att träna på, så då vill jag ha fina hinder av tävlingskaraktär där :) Jätteroligt ska det bli!

Tyvärr fungerar inte vårt internet just nu, så jag får blogga från mobilen... Därför dåligt med bilder!

I helgen är det tävling i Södertälje :) Caruso och Madonna på lördagen, Kulan och Furiosa på söndagen. Blir roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback