__

Så som det är...

Idag åker alla ner mot Flyinge och inomhus SM. Detta hade blivit mitt 6:e SM, och älskar Flyinge som är platsen där SM går i år. Klart det känns jobbigt och ledsen är jag förstås. Men mår betydligt sämre idag igen, så det var helt rätt beslut. Dessutom skulle jag ändå lämnat min stjärna hemma för att satsa på utomhussäsongen igen. Har haft ett långt samtal med min underbara tränare idag också, han är så himla engagerad och det känns så bra igen efter förra träningen. Han anser att Caruso är en riktigt framtidshäst förmig och han vill att jag ska spara honom och inte riskera något eftersom han är så himla ung fortfarande. Det är nog klokt, han är inte lika tuff som Valle i huvudet heller. Alla mina SM jag gjort är på Valence, han gick utomhus- och inomhus SM för juniorer redan 2009, endast sju år gammal! Därefter gjorde vi inomhus SM som young rider 2010 och förra året gjorde vi både ett inomhus- och utomhus SM för young rider. Nu blir det stora målet utomhus SM i augusti! :)

Önskar alla mina vänner stort lycka till på SM och kommer följa er online!

Valence och jag senast vi var i Flyinge och tävlade, slutet av november förra året i en tidshoppning 140.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback