__

HAPPYFACE! :D

En av mina absolut närmaste vänner Erika ska flytta hit till vårt stall i helgen med sin häst Paul! Detta kommer innebära massor med positiva saker. Vi kommer hjälpas åt med stallet många dagar i veckan och bara vikten av sällskap i stallet väger väldigt tungt! Det kommer bli så himla roligt! Hennes häst är också en väldigt snäll valack som hon tävlar i hoppning med, vi hoppas att han ska kunna smälta in i vår flock också. Ser fram emot det här hur mycket som helst! Vi har egentligen alltid sagt tvärnej till att ha andra i stallet men det här känns helt rätt, jag behöver hjälp i stallet för att klara av allting och att för första gången få sällskap och slippa vara själv alltid är precis hur kul som helst! :D Jag kommer också ha en box ledig hemma från och med helgen, så ska ta in en till försäljnings-/tillridningshäst då förhoppningsvis :)

En av de första gångerna Paul hoppades under ryttare när jag fick hjälpa Erika för hon hade brutet ben! Han är jättefin! :)


Kommentarer
Anonym säger:

Åh va roligt för dig :) Vilken häst ska lämna stallet? Är det redan bestämt vilken häst som ska komma till helgen eller kan man ta kontakt med dig nu? Kram

2012-05-15 | 10:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback