__

Kunder från Irland?

Jag ska kanske visa några av hästarna i stallet för kunder från Irland i veckan eller nästa vecka... Det är med skräckblandad förtjusning måste jag erkänna. Får se hur det blir med det för det måste passa in i planeringen eftersom vi åker till Falun på torsdag. Om det gick skulle jag helst behålla alla mina hästar och ha dem strosandes i hagarna hemma som pensionärer i framtiden! Känns lite sorgligt om man aldrig mer skulle få se dem igen och inte har någon aning om vad som händer med dem. Men hahr också insett att man måste sälja bra hästar för att kunna överleva ekonomiskt i den här sporten och ta sig fram som tävlingsryttare.


Kommentarer
Rebecka säger:

Vilka hästar är till salu hos dig nu? :)

2012-05-07 | 16:45:37
Bloggadress: http://rebeckabinkle.blogg.se/
Lindish säger:

Men om du säljer dem till Irland har du ju större anledning till att åka dit och hälsa på dem lite då och då ;)

2012-05-07 | 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback