__

LADY MADONNA 140 FALUN

Seriöst, pappa tycker vi ska sälja Caruso... Han tycker mer om Madonna! ;) Den här flickan kommer kunna hoppa 150-klasser felfritt om något år, känns som hon gör 140 lättare och lättare för varje start. Jag tycker hon känns fantastisk och ridningen känns bra, nollorna kommer när vi får in flytet igen, just nu tycker jag att vi glör bra rundor men att det ändå inte går hela vägen fram. Men känslan är så bra och den gör mig riktigt glad. Jag älskar den här lilla flickan så mycket!

Här var underlaget ändå betydligt bättre än när Caruso hoppade drygt en timme senare... Då kan ni förstår hur jäkla blött det faktiskt var! Madonna skuttade lite i bak i galoppen och gillade nog egentligen inte alls all gegga, men hon var riktigt fokuserad och hungrig på hinderna iallafall!

Kommentarer
Elin säger:

Tycker oxå bättre om Madonna, en superhäst, verkar ha ett hjärta av guld :)

Riktigt fin runda ni gjorde, synd med nerslaget! Ni sätter nollan nästa gång!! :)

2012-05-11 | 22:15:55
Anna säger:

Såg alla tre och gillar alla skarp -du rider otroligt bra för dom är väldigt olika varandra. Madonna har massor med hopp i sig, tycker ni har oflyt bara! Lycka till imorgon Amanda! (Caruso är också super fin)

2012-05-11 | 22:29:58
Malin säger:

Vad den hästen passar dig bra! Jättefin häst och fantastiskt inspirerande ridning :-)



Ser ut som att banbyggaren byggt en trevlig bana och Lugnet är en fantastisk tävlingsplats (utan regn då..)! Lycka till resten av helgen!

2012-05-11 | 22:34:53
Helena säger:

Kul att du uppdaterar från tävlingen! :) Lycka till resten av helgen nu!

2012-05-11 | 22:42:25
Anonym säger:

2012-05-11 | 23:14:01
Anonym säger:

Jag håller med din pappa - köp madonna!! Hon har blivit så otroligt fin med starkt avstamp och superfin språngkurva. Jag tycker hon utvecklas hela tiden med dig! Jag tror inte heller att ni kommer hitta någon annan ryttare som passar henne lika bra, hon är ju väldigt speciell ;)

2012-05-11 | 23:53:28
Anonym säger:

Du rider lilla Madonna så fantastiskt och vi är så glada att du tar fram hennes hoppkapacitet.Ni passar så bra ihop./fam Pålsson

2012-05-12 | 10:35:57
Anonym säger:

Valence har mycket mer kapacitet men språngkurvan har högsta punkt efter hindren, landar för långt bakom. därav problemen i kombinationer som är trånga. Detta vet du säkert redan. löser du det så hoppar den 1,60 lätt.

2012-05-15 | 11:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback