__

Norrköping byts ut mot Falun

Tar med mig alla fyra hästarna till Falun istället och hoppar över Norrköping i år. I helgen tävlar jag alltså Valence, Caruso, Lady Madonna och Furiosa i Falun! :) Kommer sakna min fina Lorden hemma den helgen men han tävlar helgen därpå istället! Kulan tävlar nästa onsdag i unghästklasser i Södertälje :) Det är också bra unghästklasser i närheten för Scrållan under Norrköpingshelgen så det blir nog bra att jag är hemma då så vi kan åka på dem. Norrköping ligger också veckan före Strömsholmstävlingen som alla hästarna ska gå så det känns helt rätt att skippa den helgen.




Carusos andra 140-start utomhus förra året i Falun som 7-åring!

Kommentarer
Sofie säger:

Där har du allt lite fel :-) först är Norrköping "lilla" helgen den 19 maj, sen är stora helgen helgen efter, den är de en helg imellan o sen börjar Strömsholm efter de på tors... :-)

2012-05-08 | 06:18:00
Therese Klintestam säger:

Nej vad tråkigt! :(

2012-05-08 | 22:03:42
Bloggadress: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback