__

EN ROLIG OCH HÄNDELSERIK VECKA

I veckan händer det massor med roliga saker! :D

Ikväll ska jag på föreläsning om mental träning tíllsammans med min underbara helt fantastiska vän Fredrika i Stockholm! Jag har aldrig gått på mental träning på det här sättet, så det ska bli otroligt spännande!!

På fredag morgon ska jag på dressyrträning för Anette med Ramius, det om något kommer garanterat vara väldigt nyttigt och inspirerande.

På fredag kväll ska jag hoppträna för Ted igen på Södertälje!! :D Ville följer med, och har inte bestämt mig för vilken häst jag ska ta med mig mer... Förmodligen Valence, men har inte riktigt bestämt mig ännu!

På lördag är det Pay'n jump på Runsten som gäller. Ska ta med mig Ville och Kulan tror jag! :D Då går de förmodligen 110/120 + 120/130.

I veckan ska även Donna provridas samt att laguttagning för Globen sker.

Minst sagt en händelserik vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback