__

GRATTIS!

Grattis till Rebecca och Lord Greystoke som debuterade 125 felfritt på hinder igår! (Rebecca glömde vägen till ett hinder så hon fick lägga volt) så fick 4 fel. Det var Rebeccas första 125 någonsin som ryttare. Lorden gjorde sitt yttersta för att vara felfri som vanligt! Jag var jättenervös som såg det live och försökte hjälpa till lite innan... Stolt över "min" Lordius som jag en gång hoppade in och nu är läromästare och gör en annan tjej väldigt glad! :)

Här är filmen på Rebeccas och Lordens 125-debut igår:

Kommentarer
Karin säger:

Haha e det du som smackar:-)?!

2012-11-26 | 15:50:30
Anonym säger:

En väldigt schysst häst som verkligen ställer upp! Jättefin :)

2012-11-26 | 20:22:49
Carro säger:

Följt din blogg sedan du hade nogg och minns hur du kämpat på med denna häst som ibland såg omöjlig ut, vet att jag var så imponerad över allt arbete du la ner och hur bra du lyckades. Tänka sig vilken pärla det blev av honom!
Du är grym Amanda!

2012-11-27 | 14:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback