__

Det går inte så bra just nu...

 
Madonna superspänd i sin hoppning inne på banan, jättefin lik på frppningen men upplagda pga alla hästar. De har inget begränsat antal utan hur många som helst får komma in samtidigt. Hoppade inte alls som hon brukar de två första händerna; sen fin. Men efter att hon sparkat ut en oxer hon fick långt till så valde jag att utgå med henne. Hoppade då om ettan som hon hoppade jättebra... Ramius jättefin på framhoppninmen och framhoppningen, gick i lägre fin form (!) Trots att det var så mycket hästar och halvkaos. Inne på banan red jag med för dålig och kort galopp somslutade med att jag ramlade av. Kul dag... Imorgon åker jag bara med Valence och Madonna, stryker Ramius. Om vi hinner hem så åker vi till Södertäljes nationella tävlingar med honom istället så får han gå 125 + 135. Ridningen känns överlag ändå ganska bra och jag känner ig så lugn och stark mentalt så fattar inte riktigt vad som händer just nu. Vi måste nog okomma igång ordentligt och hoppträna inomhus eftersom hästarna blir så spända inomhus. Nästa vecka ska jag träna för Ted med Ramius och Ville. det behövs verkligen. jag saknar att träna för honom, så länge sen nu...

Kommentarer
Monika säger:

Härligt att du inte tappar sugen trots lite motgångar. Som du säger så känns det i stort sett bra så då kommer snart nollorna.

2012-10-12 | 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback