__

Helena Persson träning

Imorgon kväll ska jag till Runsten och hoppträna med Valence och Ramius för Helena Persson. Jag har aldrig tränat för henne så, men ridit i samma lag några gånger samt haft träning där alla Runstens SM-ryttare hoppat tillsammans inför SM och så, då hon kommit med lite tips och hjälp när hon själv suttit på hästryggen.Helena har jag alltid känt att jag kunnat prata med och hon var en av personerna som jag kunde prata igenom beslutet angående att sälja eller behålla Valence för ca 1,5 år sedan. Det ska bli mycket intressant och roligt att träna för henne imorgon kväll, hoppas att det känns lika bra som jag tror så att jag kan ha ett komplement till Ted eftersom han kommer så sällan! :)




Kommentarer
Ida Ljungnér säger:

Lycka till och ha det så roligt!

2012-10-24 | 08:31:29
Bloggadress: http://stalltuvstarr.blogg.se
jennifer säger:

Roligt!

2012-10-24 | 10:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback