__

Donna 130-placerad

Lady Madonna nolla och placerad i dagens 130, duktig. Red på tränsbett idag för att kunna skola henne lite mer men ser fram emot att hoppa på hackamoret imorgon, hon ger en helt annan känsla med det! :D



Ramius tävlade jag för första gången på hackamore men tyvärr fick jag stora problem att svänga med det. Hoppade många fantastiska språng och har aldrig varit så fin på framridningen, men vad gör det om jag inte får med mig honom i svängarna. Tillbaka till tränsbett imorgon igen! Det var iallafall värt ett försök!

Annars sköter sig båda superbra och känns fina, hoppar väldigt bra språng trots att de är lite spända över att komma inomhus :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback