__

Extrem vecka

Den här veckan kommer bli minst sagt hektisk. Imorgon kommer Amanda och ska vara här hela dagen så alla hästarna ska få komma ut och röra på sig ordentligt på långturer i skogen! Veterinären ska kolla Bernity inför försäljning, sedan har jag en privatlektion. På onsdag har jag två privatlektioner utöver all ridning och stalljobb, på torsdag samma sak. På fredag har jag första lugna dagen och då ska tre hästar klippas. På lördag är det tävling med Ville och Kulan. På söndag visas Caruso och Madonna plusplus att jag har två privatlektion igen. Eventuellt kommer en ny häst. Hoppas kunna komma levande ut från den här veckan! :) ;)

Kommentarer
Anonym säger:

Fullt upp, glöm inte vila också :)) Men det är roligt att ha å göra :)

2012-09-10 | 20:47:38
Ida säger:

Jo då du överlever! Man orkar så länge man tycker det är roligt:)!

2012-09-11 | 05:55:58
Anonym säger:

Se till att det inte blir för mkt bara, man kanske tycker att man klarar av ett högt tempo rätt bra, men jag tror att kroppen kommer att säga ifrån förr eller senare. Man ska se till att ta det lite lugnt också, planera in någon lugnare dag tror jag skulle vara bra :)

2012-09-11 | 09:03:12
Johanna säger:

När någon hjälper dig att rida hästarna, rider de valence också? I din gamla blogg (första) så skrev du att ingen fick rida honom. Bara en undran hur det är nu :)

2012-09-11 | 09:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback