__

Filmer Kulan och Ville 115

Kulan är så himla underbar. Han är så valpig fortfarande och har haft tävlingspaus i sommar, Amanda gör sin andra tävling tillsammans med honom och är inte heller jätterutinerad och säkert lite pirrig och nervös. Och trots missen i första klassen är ha så stencool på hinder och vill göra rätt!: Han vet verkligen inte vad stanna är... Så söt! Det som inte synd är hur känslig och vinglig han fortfarande är att rida, så Amanda gör ett kanonjobb för att vara ANDRA tävlingen tillsammans.



Ville kändes lite mattare i kroppen än förra helgen, men mycket mer ridbar. Vi hoppadeserier två dagar innan och jag tror att han kände av det i kroppen. Det var en ganska maxad klass och jag tror väldigt mycket på den här hästen för framtiden! Jag fick problem in i kombinationen där jag inte fick till vägen och hamnade i ett framåtläge som jag blev så illa tvungen att ta, vilket man helst vill undvika in i en kombination...


Kommentarer
Ewe säger:

Vilka hästar du har på väg upp Amanda !!

2012-09-25 | 14:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback