__

Hur gör man för att locka till sig fler läsare?

Statistiken ökar hela tiden men har stått relativt stilla senaste tiden. Jag finns inte med på blogglovin (?) eller vad det heter och vet heller inte riktigt hur man gör för att locka till sig fler läsare. Kan man tipsa varandra som sina bloggar? Att de som tipsar om min får ett tips om sin tillbaka? :) Tips, någon?

Visst är det roligare ju fler läsare man har, men egentligen är det mest för mina sponsorers skull, ibland glömmer jag nästan bort att det är en offentlig blogg jag skriver på och inte min egen personliga dagbok, och hurvida intelligent det är, ja, det kan man ju bara fråga sig själv... :P


Kommentarer
Helen säger:

Du får försöka ha mer uppdateringar, idag har varit super :D Din blogg är otroligt bra och folk som hittar till din blogg stannar.. Men på senaste har din uppdatering varit lite sisådär det kan gå flera dagar innan ett nytt inlägg kommer. Men lite tips som jag tänkt på iaf.. 1. Mycket uppdatering 2. Nya och bra bilder 3. Filmer och videobloggning 4. Gör en reklamfilm

2012-09-18 | 15:01:32
Jennifer säger:

Jag följer din blogg via bloglovin och det har jag gjort både med den här och din nogg! :)

2012-09-18 | 17:30:53
Emma Kjellin säger:

Alla bloggarna finns med på Bloglovin. Jag följer dig där. Men jag kan försöka hjälpa dig med en ansökan till Horsespot. Det skulle vara super för statistiken. :)

2012-09-18 | 18:31:30
Kristin säger:

Hej amanda! 2 tips: uppdatera oftare, jag älskar att läsa din blogg och har följt dig länge, sedan nogg-tiden. Men ibland kikar man in utan uppdatering på flera dagar och då glömmer man bort det. Behöver inte vara långa saker men lite inlägg så något händer.
2. Tänk lite som Stina Warg- skriv inte om saker som du inte berättar, dvs kryptera inte varken om dina eller hästarnas hälsotillstånd, och är du inte på humör någon dag, skriv nåt som handlar om något annat, (inte för att du gör det så mycket, men ibland känns det som man vill veta så mycket mer och blir frustrerad när det inte kommer svar och när det går dåligt på tävlingar märks det med stilltje på bloggen)- håll det du vill hålla privat och bjud på en glad amanda på bloggen. "kul" med "fail-filmen" också, vi VET ju att du rider 1000-gånger bättre än oss utan att du behöver undanhålla dåliga resultat.

2012-09-18 | 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback