__

Avstod från tävlingen igår

Som några märkte startade jag aldrig igår. Var lite överansträngd och öm i armbågen efter sex starter på lördagen. Valde därför att vara på den säkra sidan och stanna hemma, hur tråkigt det än kändes. Valence skulle ju få gå sin första större klass över helgen och det såg jag verkligen fram emot, men det var nog ett klokt beslut ändå.

Nu blir det lite tävlingar för unghästarna framöver och sedan blir det meeting i Högbo med Valence och Ramius där de går klasser upp tom 145. Det ser jag fram emot! :D

Donnis <3

Kommentarer
Klara säger:

Ses i högbo, åker också dit ons-lör med min häst! :)

2013-04-22 | 20:26:57
Bloggadress: http://klarafriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback