__

En härlig dag

Red och hade lektioner på förmiddagen. Därefter kom Erika och vi kollade Världscupfinalen tillsammans och åt lunch! Häftigt med tre svenska placeringar i topp 12 i en Världscupfinal!!

Därefter red vi en långtur. Jag red Yamazaki som skötte sig otroligt bra idag. Det var ett bra tag sedan jag själv red ut på honom nu, och det var jätteskönt att ha Erika med som sällskap. Hon fick dessutom rida Madonna som är så himla snäll och cool och bara går fram överallt. Båda hästarna hade väldigt mycket energi men vi kunde jobba dem väldigt fint idag och det var en underbar uteritt på alla sätt!!

Nu rider jag förresten utan gipsskenan och har endast ett stöd kring armbågen och det går hur bra som helst. Var hos sjukgymnasten i veckan och rörligheten blir bara bättre och bättre. Har liten inflammation i muskelfästena bara men snart är jag helt back on track!

Snart är det dags för vattenträning också!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback