__

Monalisa

I och med att Kulanaffären blev klar blev det också klart att Monalisa nu är min häst då hon togs som delbyte! :) Jag är väldigt nyfiken på henne och det ska bli otroligt roligt att utveckla den här lilla fina gummibollen. Hon skulle definitivt kunna kvalificera sig till ett 5-årschampionat och jag hoppas att hon kan göra bra ifrån sig i 120-klasser till sommaren! Det är också en väldigt bra kombination för mig med en så ung häst som inte behöver tävlas så jättemycket eftersom att största fokuset utöver försäljningshästarna ska vara på Valence och Ramius. Ja, det ska bli roligt med ännu en resa med en unghäst! Det är något av det mest motiverande med ridning och tävling, att utbilda unghästar!
 

Kommentarer
Melina säger:

Vad kul! Verkar vara en härlig häst!! Känns som ett bra beslut är taget och att det blev en win-win situation :)

2013-04-08 | 10:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback