__

TACK SYLVE

Har haft ett drömpass i ridhuset på Valence i dressyren under kvällen. Fick ju med mig massor med bra tips och jobb jag ska göra och så bröt ju jag tyvärr armbågen tre dagar efter träningen. Idag verkligen jobbade jag på det sättet Sylve tyckte och jäklar, Valence var fantastisk! Har aldrig varit så fin i markarbetet. Är helt lyrisk och ser fram emot att jobba på det här sättet några månader, kommer få en ny och betydligt bättre häst! Ska åka tillbaka och träna när jag är tillräckligt igång sen också!

Tack Sylve!!




Kommentarer
Hanna säger:

Sylve är magisk :)

2013-04-17 | 12:54:14
Johanna S säger:

Vad roligt!!! Vill se film på markarbete med pållarna! :-)

2013-04-17 | 14:44:24
Antonia säger:

Åh Sylve är grym, har varit på kurser hos honom på Jump Club. Han är en trollkarl! :) puss fina!

2013-04-17 | 15:13:16
Bloggadress: http://haeffner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback