__

Min fantastiska Valence VANN 150 i dagens huvudklass

Jag bara älskar min häst. Han har hoppat så bra hela helgen. På framhoppningen har han nästan varit överförsiktig så jag fick hålla nere höjden på hindrena till dagens klass. Bjuder på film från omhoppningen, det enda som finns uppladdat just nu. Visste att om jag var felfri skulle vi ta hem segern, så jag red i ett högre tempo men tog ingen större risk med vägarna. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket den här hästen betyder för mig!

Kommentarer
Melina säger:

Stort grattis!! Det går bra nu :)

2013-08-26 | 07:41:13
Stina säger:

Stort grattis, ni är så otroligt duktiga och samspelta! :)

2013-08-26 | 07:55:21
Bloggadress: http://stinaagnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback